Reklamační řád

Při uplatňování reklamace vyplňte níže uvedený formulář nebo využijte předdefinovaných dokumentů ke stažení.

V případě vyplnění formuláře Vám do dvou pracovních dnů zašleme informace o dalším postupu (adresa autorizovaného servisního střediska, které je nejbližší Vašemu bydlišti nebo adresu, kam zašlete reklamované zboží s přiloženým formulářem Reklamační list). K uplatnění reklamace můžete také využít naší provozovny.

Zašlete zboží na určenou adresu spolu s vyplněným formulářem. Ve vlastním zájmu, prosíme, zasílejte reklamované produkty určené servisu přímo na daný servis (adresu Vám rádi sdělíme), v případě zaslání na provozovnu prodejce dojde pouze k prodloužení doby vyřízení reklamace z důvodu dodatečné přepravy. Zboží zasílejte pouze v originální obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože neručíme za případné mechanické poškození při přepravě zboží od Vás.

 

Reklamační formulář

Číslo prodejního dokladu: *

Popis závady:

Datum reklamace:

Jméno a příjmení:

Mobil: *

E-mail: *

Adresa:

 

 

Kontrola:

Opište 5 znaků:

Kód pro ověření